Wypełni FORMULARZ zwrotu lub wyślij do nas e-mail.

E-mail: pracowniamody@habikids.pl

Adres do wysyłki:

Niedomice ul. Nowy Świat 5a, 33-132 Niedomice

 

 

W ciągu 14 dni możesz go oddać. Bez podania przyczyny

Zakupiłeś u nas towar. Ale nie spełnia Twoich oczekiwań?

 

Zwrot zakupionego towaru

 

Prawa Klienta – Odstąpienie od umowy

Zgodnie z art. 30–34 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, każdy klient dokonujący zakupu na odległość (np. przez sklep internetowy) ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.

Prawo odstąpienia od umowy

  • Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty:

    • otrzymania towaru (w przypadku zakupu rzeczy),

    • zawarcia umowy (np. na usługi cyfrowe lub subskrypcje).

    • Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy złożyć jednoznaczne oświadczenie – np. za pomocą:

  • Dla zachowania terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed upływem 14 dni.

Zwrot towaru i kosztów

  • Po odstąpieniu od umowy, klient ma obowiązek odesłać towar w ciągu 14 dni.

  • Zwrot pieniędzy następuje nie później niż 14 dni od otrzymania oświadczenia, jednak może zostać wstrzymany do czasu otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.

  • Towar musi zostać odesłany w nienaruszonym stanie, nieużywany, kompletny, z oryginalnymi metkami.

Wyjątki od prawa odstąpienia

Prawo do odstąpienia nie przysługuje w przypadku m.in.:

  • produktów wykonanych na indywidualne zamówienie,

  • rzeczy szybko psujących się lub z krótkim terminem przydatności,

  • towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których nie można zwrócić ze względów higienicznych po otwarciu,

  • treści cyfrowych dostarczanych w sposób natychmiastowy (za zgodą klienta przed upływem 14 dni).

 Podstawa prawna: Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), art. 30–34.

Sprawdź status zamówienia

black and brown Dachshund standing in box

Witaj po zakupach

Dziękujemy!  Tu możesz sprawdzić informacje o swoim zamówieniu.

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE DLA KLIENTA

FAQ

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Aby sprawdzić status swojego zamówienia, wystarczy kliknąć w link, który został wysłany na Twój adres e-mail po złożeniu zamówienia. Możesz również zalogować się na swoje konto na naszej stronie, aby uzyskać więcej informacji na temat statusu zamówienia.

Jak mogę zapisać się?

Możesz zapisać się do naszego Newslettera, wpisując swój adres e-mail w oknie, które pojawi się po dokonaniu zakupu, lub na stronie głównej w sekcji Newsletter. Dzięki temu będziesz na bieżąco z naszymi nowościami, promocjami i innymi ważnymi informacjami.

Co zrobić, jeśli chcę zmienić?

Jeśli chcesz zmienić lub anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta jak najszybciej, a my postaramy się pomóc. Prosimy o podanie numeru zamówienia oraz szczegółów dotyczących zmiany lub anulacji, abyśmy mogli szybko zrealizować Twoją prośbę.

Jakie są opcje dostawy dostępne?

Oferujemy kilka opcji dostawy, w tym standardową przesyłkę kurierską oraz paczkomaty. Szczegóły możesz znaleźć podczas składania zamówienia. Wybierz opcję, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom, a my postaramy się zrealizować zamówienie jak najszybciej.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, możesz zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Upewnij się, że produkt jest w oryginalnym stanie i zapoznaj się z naszą polityką zwrotów. Zachęcamy do dokładnego przeczytania instrukcji dotyczących zwrotów przed dokonaniem zwrotu.

Jak mogę skontaktować się?

Aby skontaktować się z obsługą klienta, możesz wysłać e-mail lub skorzystać z formularza kontaktowego w zakładce kontakt. Odpowiemy na Twoje zapytanie jak najszybciej. Zachęcamy do dokładnego opisania swojego problemu, abyśmy mogli efektywnie pomóc w rozwiązaniu Twojej sprawy.

Dziękujemy, że jesteście z nami i obdarzacie nas swoim zaufaniem.    Zapraszamy Was do śledzenia nas w social mediach – tam dzielimy się nowościami, inspiracjami i kulisami naszej pracy.

pracowniamody@habikids.pl

+48604607759